Iremsude Ays0 hic bilmiyorum ki eliyle kasıklarimın orayi sıktı basi asagida dedi hazirlikli ol dedi o kadar
Ays0 Iremsude yine dikkat et ama stres yapma benimde kasıklarım taş gibi ben bile hissediyorum kafa sertliğini ama kanalda değil
MerveOz0607 serifeyvz evet ama gelmiyor öyle bana da göbeğin düşmüş yakında doğurursun dediler 5 hafta geçti 🤣🤣
serifeyvz MerveOz0607 Banada oyle dedıler aklımı karıstırdılar hep 😂 Allahm ınşallah tek duam hepımızın bebişleri zamanında vaktınde gelsın ♥️
Iremsude MerveOz0607 aman telas ettiriyorlar ya yarin asil doktoruma gidicem bakalim insallah birsey cikmaz hayirlisi
susam_18 Benim 29 dan beri aşağıda şuan 33+5 olduk 90 100 lerde sancım var. Eğer kasılmanız yoksa atlatırsınız inşallah.
Iremsude Tubaa16 telas oldum cantani hazir tut falan deyince dusuncesi bile kotu bebeginden ayri kalip onu hastanede birakip eve gelmek allah kimseye vermesin oyle seyler gununde gelsin
Medilifegun Iremsude iki gebeligimde de 27 haftalikken bas aşağı döndü bu bir erken doğum belirtisi değildir
naz_tugce Iremsude Ben ikizlere hamileyim bir tanesi 22. Haftadan beri bası asagıda diğeri arada pozisyon değiştiriyordu şimdi oda 26 fan beri bası asagıda serklajlıyım zaten gelmeye çalıştıkları için suan 32. Haftadayım ☺️
Iremsude naz_tugce bizde 32 yiz insallah saglikli aliriz vaktinde evlatlarimizi ama korktum ebe oyle deyince
Esra_baki Iremsude Niye öyle dedi ki benim ilk kızım 29 haftalık döndü 39+4 de doğumum oldu. Şimdi ikinci kızım yolda o da 30. Haftada baş aşağı yazıyordu. Daha yeri bol kaç kere döner merak etme dedi doktor.
Iremsude Esra_baki kendi doktoruma gottim dun cok dukur o da daha doner falan dedi korkulacak birsey yok dedi oh dedim sukur saglikocagindaki ebe cok gerdi beni