Iremsude Kizlar 32. Haftamdayim ebe bugun cantani hazir tut basi asagiya gelmis dedi sizce normal bi durum mu bu zamanlarda donmesi erken mi erken dogumdan cok korkuyorum daha kucuk cunku.
Dilek0809 Iremsude 29dan beri başı aşağıda beniö bi de rahim ağzım normalden kısa 36+3teyim şükür bugünlere geldik
Busra333 Iremsude bası donmesi değil kanala girmesi önemli cnm bi yerde okudum bunu ebe kanala girdi dedi mi
Fatma_7 Iremsude benim 25 lerde başı aşağıdaydı sonra pozisyon değiştirdi 32 de tekrar baş aşağı geldi normaldir rahim ağzı vs kısalık yoksa bi sorun teşkil etmez ama gelirken bize sormuyorlar tabi 😅
Iremsude svdmm16 ayy icimi ferahlattiniz cok sagolun insallah bi aksilik olmadan vakti saatinde gelirler
Iremsude Ays0 hic bilmiyorum ki eliyle kasıklarimın orayi sıktı basi asagida dedi hazirlikli ol dedi o kadar
Iremsude Busra333 yok kanala hic bakmadi sadece el yordamiyla bakti kasik kismimi sıktı basi asagida drdi hazirlikli ol dedi o kadar zaten oyle deyince beni bi korku sardi soracagim sorulari bile unuttum da geldim
Bsradogn Iremsude benim 31. Haftamda kafası dönmüştü aşağı 40+1 de doğurdum 😅😅 Ama sen yine de hazırlıklı ol dedikleri gibi..
Aynur-13 Iremsude benim bebeğimde 28.haftadan beri baş aşağı 30.haftadayım bikaç doktora gidiyorum hiç bi doktor erken doğum riskin var demedi çünkü bide işin kanala girme kısmı var yani bebeğin başının tamamen rahme oturması gibi düşünebilirsiniz o yüzden içinizi ferah tut canım
MLB Iremsude 30. haftadan beri başaşağı benimde doğum pozisyonunu almış şu an 35. haftadayım endişelenmeyin bir şey olmaz.💐
serifeyvz Iremsude bende 32 deyım bugun ve karnım aşagıya doğru ınıyor hıssedıyorum bebek toplanıyor yanı sızdede boylemıydı durum yarın kontrolum var benımde
MerveOz0607 serifeyvz evet ama gelmiyor öyle bana da göbeğin düşmüş yakında doğurursun dediler 5 hafta geçti 🤣🤣