selam kızlar bende ayhan yılmaz’a gidiyorum bende hastane konusunda çok kararsızım. medical park için hijyen konusunda sıkıntı olduğunu söylüyor son 2 senede orda doğum yapan tanıdıklarım. Memorial ve Anadolu Lara düşünüyorum bende. Memorial hala sadece tek kişi mi alıyor biliyor musunuz? covid nedeni ile ziyaretçi izni vermiyordu en son 😕