1cocuk1bebekannesi rica ederim bir tavsiyem daha olacak ben kızımda hamile iken dini ayetler açıp dinlerdim annem hep. Derdi aç dinle bebek hiseder neden dediğim zaman ise dediki çocuğun doğduğu zaman sakin mız mız bir Bebek olmaz ve öyle de oldu kızım 2 yaşında doğduğundan beri hiç gece uyanmaz bazen bir defa veya 2 defa uyanırdı gündüz uykusunu da çok severdi şimdi bazı annelerin aklına gelmesin çocuk sağlıklı değildir belki. Demesinler gayet sağlıklı bir çocuk şuan beni hiç yormadi uykusuz bırakmadı