1cocuk1bebekannesi Kizlar merhaba.. 19+4 haftalık gebelik bebeğime kız dediler. Şu ana kadar bebeği 1 yada 2 defa hissettim . Tedirgin olmaya başladım açıkçası. Sizde durumlar ne. Gerçekten korkmaya başladım.
zehranurr 1cocuk1bebekannesi korkulacak bir şey yok. Haftanız henüz erken, düzenli hareketleri olmaz şimdi
minikmucizelerimmm 1cocuk1bebekannesi bende 19+3 ikiz gebeyim bende daha bisey hissetmiyorum hissediyosamda anlamıyorum heralde bilmiyorum bence korkmayın daha bugün kontroldeydim hersey gayet iyidi ilk gebelikte gec hissedebiliriz normal bu 🤗
Mom54564 1cocuk1bebekannesi ilk gebelikte çark edilmez çok erken çünkü arada bir kimildamalar olur daha çok minak bebiş hamileliğin sonlarına doğru kızım bı izin ver uyuyayım diyeceksin son aylarda daha çok hareket ederler ilk aylarda gayet normal hissetmemen yine içinin rahat olmasını istiyorsan Dr görün çizgi film müzik aç TV’den sesini yukselt bak bakalım hareket ediyor mu hareket ederse hisedersin içinde kelebek var gibi kımıldamalar oluyor
1cocuk1bebekannesi metehaninannesiii ay ordan sonraya ne kaldı zaten inşallah erken hissederim diyelim o zaman 😁🙏
1cocuk1bebekannesi Mom54564 bu benim ikinci gebeliğim oğlum şuan 4 yaşında. Ben onu 14 . Haftada hissettim. O yüzden tedirgin olmuştum ama çok teşekkür ederim bunu bı deniycem
bykarakan 1cocuk1bebekannesi ben 30. haftadayım öyle görünür bir hareketi bile yok daha içimde kayıp duruyor sanki çok narin bir kız annesine tekme atmıyor diyorum artık 😅😅
ekoglu34 1cocuk1bebekannesi korkmayin. Net hareketleri ve hareket artisi 23 24 ten sonra oluyor. Endiselenmenize gerek yok. Ben de ilk hareketi kucuk kıpırtı seklinde 19. Haftamda hissettim. Sonradan artti net olarak.
1cocuk1bebekannesi ekoglu34 ay Allah razı olsun inşallah öyle olur. Valla koca göbeğim var ama hiç bişey hissetmemek zor yani . İnsan tedirgin oluyor.
yildizsseyma 1cocuk1bebekannesi bende ilk gebelik 19+4teyim erkek bebeğim ancak bugün farkettim😍😍dün doktora bile göründüm acaba sorun mu var diye 😅 ama ultrasonda kımıl kımıldı 😍😍 onu görünce rahatladım doktorda zaten ancak hissedersin dedi bugünde hissetmeye başladım çok sabırsızız galiba 😅
Mom54564 1cocuk1bebekannesi rica ederim bir tavsiyem daha olacak ben kızımda hamile iken dini ayetler açıp dinlerdim annem hep. Derdi aç dinle bebek hiseder neden dediğim zaman ise dediki çocuğun doğduğu zaman sakin mız mız bir Bebek olmaz ve öyle de oldu kızım 2 yaşında doğduğundan beri hiç gece uyanmaz bazen bir defa veya 2 defa uyanırdı gündüz uykusunu da çok severdi şimdi bazı annelerin aklına gelmesin çocuk sağlıklı değildir belki. Demesinler gayet sağlıklı bir çocuk şuan beni hiç yormadi uykusuz bırakmadı