cute_mom komkurt plazada Ayse Erol’a gidiyorum. Doğumu hangi hastaneyi tercih ederseniz orada yaptırıyor. Ben pandemiden dolayı jimerde yapıcam inşallah, doktorumdan 9 aydır çok memnunum. Sakin, rahatlatan bir tavrı var, önceden aynı hastanede çalışmıştım, takipli gebesi olmak ta nasip oldu🌸 Bu arada normal doğumu destekleyen bir hekim, şuan kızımın kendi isteğiyle gelmesini bekliyoruz😊