cute_mom Merhaba arkadaşlar, Bursa da yeniyim, burada olup, memnun olduğu kadın doğum doktoru önerisinde bulunabilecek arkadaşlar var mıdır? Kafam çok karışık bu konuda 😔
Mmeelliikkee cute_mom dr Neriman Çelik evkemediloft muaynehanesi var 🌺 her zaman çok detaylı bilgi veriyor aklımızda hiç soru işareti kalmıyor hatta sormuyoruz bile gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim..
Elisaturgut cute_mom medicanada doğum yapacagım doktorum Ahmet Yılmaz fsm bulvarında muayenesi ve cok memnunum kime önerdiysem cok memnun kaldı canım bir deneistersen
Tulaytemurxx cute_mom Ben yıldırım tarafında tüze plezanin icinde 7 hatta ozel muganenesine gidiyorum embiye yılmaz hatta yarında kontrolum var cok iyi bi kadin cokta iyi ilgileniyor 150 tl muane ucreti
Edahmm Tulaytemurxx benimde doktorum bugündü kontrolüm 19 günüm kaldı harka bi doktor bende tavsiye üzerine gitttim
cute_mom Selin16 özlücedeyim, Medicanada bana yakın, teşekkür ederim öneriniz için 🙏 ilgili bir doktor mu?
cute_mom beyza1234 pembe maviyi duydum, orada doğum yapanlar da memnunmuş genelde, doktoraya hemen bakıyım, çok teşekkür ederim 😇🙏
Selin16 cute_mom Ben çok memnunum gerçekten ilgili bir doktor.kafamdaki bütün soruları ben sormadan yanıtliyor.ben 28.haftamdayim başka sağlık sorunlarından dolayı sezeryan olcam.simdilik hastaneden de doktordan da memnunum
cute_mom Selin16 Allah sağlıklı bir şekilde yavrunuzu kucağınıza almayı nasip etsin, çok teşekkür ederim 😇
EsraEse Medicana Volkan Aksakallı bekarken gidiyordum çok ilgili bir doktor tavsiye ederim şuan çekirge doruk hastanesi Emel Arslan yıldırım 180 TL muayene ücreti çok memnunum 34 haftalığız
rosatue Elisaturgut Medicana bildiğim kadarıyla şu an pandemi hastanesi. Nasıl önlemler alınıyor acaba doğum servisinde bilginiz var mı
Elisaturgut rosatue her hastanenin pandemi için ayırdığı bi katı var bunun medicanaya özel olduğunu düşünmüyorum pandeminin en çok patladığı dönemde bile arkadaşlarım doğum yaptı bir sıkıntı olmadı
Zeynep007 cute_mom Anadolu hastanesi Murat Kadıoğlu çok ilgili ve bilgili bir doktor onun tecrübesi olmasaydı bebeğimi belki kaybedebilirdim rahim kısalığı teşhisi koyup serklaj dikişimi attı çok şükür 27inci haftaya geldik kendisiyle gecenin 4ünde bile mesajıma cvp verir benden ses çıkmasa kendisi yazar iyi misin diye doktorlar sitesinden yorumlarını okursanız daha iyi karar verirsiniz 😇
yarencaliskan cute_mom medicana Dr Pınar Türk çok tatlı bir doktor her istediğinizi sıkılmadan çekinmeden sorabiliyorsunuz detaylı detaylı bilgi veriyor
Zeynep007 cute_mom kesinlikle öyle diğer doktorları bilemem ama Murat beyi seçtiğimiz için çok memnunum ben şahsen 🙏🏻 Yorumlarından karar vermiştik kendisine tabi evimize yakın olması da cabası ☺️