Elffnur MercimekveAnnesi16 aa cok iyimiş fiyatı canım baktım sayfaya cok güzeller sanırım bende ordan siparş vericem😍
Eslemssmom ozanmincim evet çok güzel gerçekten yumuşacık ben 10 lu hastane çıkışı olarak sipariş vermiştim 😊
Serpil_21 Elffnur ben oğluma Tuğçe desing den yaptırdım çok kaliteli bi arkadaşımda lohusa takımları sayfasından etmişti oda çok güzeldi
ege_ayaz_mom Elffnur canım instagramda isiltilitasarimlar sayfası var 10lu hastane çıkışı olarak 210 tlya yapiyolar isimli nakışlı süslü nasıl istersen bende yaptiricam bı bak istersen🤭🥰🥰
MerveZMC Kızlar ben baya araştırdım buraya not almadıklarımda var fiyatları 250 ve üzeri olanlar o yüzden yazmadım. bende bugün karar vereceğim https://resimyukle.io/r/v9XUukMXmx