Esracim teşekkür ediyorum 🙂 ben sabah 06.30da kahvaltımı yaptım. Sonrası için hiçbi şey yiyip içme dedi doktor. 10-11 arası lavman yapıldı. Doğumum öğlen 2de oldu. Bu süreç boyunca aç ve susuzdum. Doğumhaneden çıkınca istediğini yiyip içebilirsin dedi doktor.