Merhabalar eşim dedesini çok seviyormuş vefat etmiş zaten onun ismini koymak istiyor bende kıramadım kayınpederimin babası oluyor koymasam saygısızlık yapmış olurum adı Selim ama hiç içime sinmiyor maalesef 😞 bende batu ismini seviyorum selim batu nasıl olur. Bu arada Selim’i kesin koyuyoruz yani söyledik millete de zaten 😅 selim ismine yakışır başka isim varsa yazın lütfen