Arkadaşım orada doğum yaptı suni sancıyla 7 saat sancıyı çektikten sonra doktoru bişey diyip acil sezeryana almıştı. Bu olabilir ama doğumdan sonra hemşireler uğraşmadan biberonu bebeğe vermişler bebekte bidaha annesini emmedi aylarca mastit falan oldu kız çok çekti ama asla pes etmedi üç dört ay sonra kendi emzirmeye başladı ama ne çektiğini kendi biliyo çok pişman oldu oraya gittiğine. Bende aynı dönem hamileydim medipol megaya gitmiştim çok memnun kaldım şuan 2.hamileyim yine medipoldeyim