Seda_nrr mürvet hanıma acil olarak akşam gitmiştim gerçekten onu çok övüyorlardı neyse canımı sıktı resmen 3 gün uyuyamadım onun yüzünden hem erkenden alttan muayene etti beni hemde açıklık var dedi. Birkaç gün sonra kendi doktoruma gittim açıklık değil kalınlık dedi. Kendi doktorumu çok seviyorum ama doğumdan sonra ilgilerini de merak etmiyo değilim.