Canım bende 17haftama giricem benimde sol böbrek kısmım ağrıyor herkes bel dedi ama doktoruma sordum bel ağrısı değil dedi ürolojiye gitmemi ultrason çektirmemi istedi. Ama doktorum böbrek ağrısı genelde sağda olur dedi benim sol sadece. Sizin ağrı oluyomu
ve Benim idrar enfeksiyonum vardı pek gecmedi acaba o mu etkiledi diyorum.
Böbrek ağrısı da zaten idrar enfeksiyonundan ve az su tüketiminden oluyomuş. Günde 1.5lt içebiliyorum suanlık malesef.