Arkadaşlar merhaba ben detaylı ultrasona gitmiştim ve böbreklerinde kist görmüştü doktor bir üroloji uzmanına gözükmem gerektiğini söyledi bugün gittim bebeklerimi henüz bakamadım ama idrar yollarımda enfeksiyon olduğunu saptadı.Kadın doğumun önerisiyle bir antibiyotik yazdı çok kullanma taraftarı değilim ya da kullanmalı mıyım bilmiyorum başına böyle bir şey geçen var mı cevap verirseniz sevinirim