Kızlarrr neredia hocaya giden var mı :( 36. Haftamdayım bugün kontrole gittiğimde sağlık sorunlarından dolayı doğumuma giremiyceğini söyledi bi süre olmıcakmış hastanede doğumuna yetişemem dedi 39. Haftamda sezeryanla alıcak mete beye yönlendirdi iyi bi Dr dedi tanıştım evet iyi bi dr ama sonuçta alışmıştım çok moralim bozuk ☹️Mete beye giden varmı acaba ?