Ben de kan uyuşmazlığı iğnesini devlette yaptırdım doktorum kan sonucuna göre yönlendirdi. Ama eşimin ve benim kan grubumuzun olduğu belgeleri istediler. Eşimin ehliyetinin fotokobisini benimde kan grubu kartım vardı onun fotokobilerini aldılar gerekliymiş ☺️