Durunbigeldim Kuzeyegemoms yok canım çıkmaz kan alıyolar bide eşinin kan grubu lazım ehliyette yazar onun fotokopisi gerekli. Yatış veriyor gebe izlemde bekliyorsun yapıyorlar iğneyi kalçadan gidiyosun
3MelekAnnesi3 Kuzeyegemoms bunu devlette yapmıyor diye biliyorum gecenlerde tanıdığım 500 küsure yaptırmıştı devlete gittigi halde
Kuzeyegemoms Durunbigeldim ben bugün gittiğim özel hastanede yaptırdım o tahlili onun çıktısını götürsem tekrar kan alırlar mı acaba 🙈
3MelekAnnesi3 Durunbigeldim doğrudur cnm valla onun yalancısıyım hatta ablamın görümcesi kendisi ablama öyle demiş bilemicem artık benim basıma gelemdş öyle durum
Durunbigeldim Kuzeyegemoms sen dene şansını almzlar belki eşinin kan grubunu unutma ama fotokopisini istiyorlar dosya için
Durunbigeldim 3MelekAnnesi3 önceden devlet karşılamıyomuş sanırım annemlerin zamanında annem baya bi yüksek fiyata aldıklarını söylemişti iğneyi
lovingmother Kuzeyegemoms bende aynıyım maalesef sağlıklı sıhhatli kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim. 🌸🤗 Rica ederim ne demek.
Snmgrbz Devlette yapıyor bu arada. Bi gün önce devlete gitmiştim. Güvenmedim kendi doktoruma gittim. Yoksa onlar da yapacaktı. Pazartesi günü yaptırdım. En yakın örnek 🥰 boşuna para vermeye gerek yok bencede
3MelekAnnesi3 Durunbigeldim eskiden cogu sey karsılanmıyordu inanırım valla ama bu dedigim kişi 1 2 ay önce oldugunu söyledi cnm
Hsrt1 Kuzeyegemoms canim ben özelde yaptirdim. 10+4 de kanama oldu. Direk igneyi yaptilar. Ben 23 lira teste 91 lira uyusmazlik ignesine ucret odedim. Senin dedigin fiyatlar sigortasiz olan fiyatlar. Sigortan yokmu neden oyle cikmis ki. Doktoruna soyle rapor yazsin. Git eczaneden al yaptir.
Kuzeyegemoms Hsrt1 canım hem SSK var hem özel sağlık sigortam var ama hastanem bu aşı SGK karşılamıyor dedi
Hav12316 Kuzeyegemoms yok cnm aynı bende özelde vuruldum 1 kere 80 TL ödemiştim daha sonra birinde se özel di yine eczaneden alın acilde yaptırın dediler iki tane varmış biri 250 biri 5 TL idi devlet karşılıyordu eczacı ikiside aynı ismi degişik dedi tabi onlarda düşük oldu bunda da devlette yaptırdım 33 haftalığım şükür
Hsrt1 Kuzeyegemoms karsiliyor canim. Hatta sonra bana yanlislik oldu ssk karsilamiyor 580 lira daha getirmeniz gerekiyor dediler. Raporumu aldim gittim eczaneye tekrar. Sgk ile gorustuk ve birsey odemedim 91 lira disinda. Hangi sehirdesin canim?
Bademcim Kuzeyegemoms karsiliyor herkes farkli konusuyor ben ucret odedim 3 kere olmustum ama bu gebeligimde farkli hastanede dogum yapacagim ve sordun ssk varsa karsiliyor devlet dedi
Mhnds Kuzeyegemoms ben dün yaptırdım randevu aldım muayene oldum doktor bir kağıt yazıp verdi iğnemi oldum aynı gün içinde kan da verdim
momtobe8 Kuzeyegemoms hastane bilmez onu. Sigorta bilir. Kan uyuşmazlığı iğnesinin farklı markaları var. Hangisini dediyse doktorunuz onu sigortaya sormanız lazım. Ama özel hastaneler genelde en pahalı olan iğneyi yapıyorlar😑
Hsrt1 Kuzeyegemoms 2 hafta once yaptirdim hemde. 10+4 de yaptirdim bugun 13+4 um. 2 haftada bu kadar degismismidir ki ? Bilemedim ve cok sasirdim suan
Sincapannesi Kuzeyegemoms sigorta hepsini karşılamıyor ama çoğu kısmını karşılıyor gecen hafta yaptırdım 600 TL kadardı ben eczaneden 98 TL ye alıp hastanede ücretsiz vurdurdum. Mor reçete yazdı doktorum