Nurayt yaa yok canım hiç sorun değil olur mu öyle şey . İlk tüp bebek denemem . Daha önce hiç bir şekilde gebelik saglayamadim malesef . 4 sene önce pco teşhisi konmuştu . İleri pco yum malesef . Şuan yaşım 24 ve tarlusal kullanmadan adet olmuyorum . Hiç bir şekilde adet olamiyorum . Doktor bana bekarken demişti erken evlen senjn çocuğun tedaviyle olur demisti . Evlendim 1 buçuk senelik evliyim . İlk günden beri korunmadik ama malesef olmadı . O yüzden tüp bebek oluyor . Sizin neden tüp bebek