Umutluanne1 benim tüp bebek sürecim çok farklıydı ben ağustos 2020 de toplanan yumurtayı mayıs 2021 de transfer edildi 13. Haftalık olduk çok şükür, ama benim sorunum yumurta rezerve az o yüzden havuz sistemi yapıldı 1 senede 2 tane embriyo elde edildi o yüzden inanın 6 tane o kadar güzel bir sayi ki kalbinizi üzmeyin ha 2 ay önce ha 2 ay sonra ne zaman hayırlı olacaksa o vakit olsun dualarım sizinle 🤲