[silindi] Ah bu eşim yüzünden Tutturdu madem aynı mahallede olmuyor Yakın 2.3 mahalle uzak olsun para alıyoruz ,hasta çok oluyorlar Araba ortak gidip alabileceğimiz yer olsun dedi .Cok uğraştım çok kavgacılar bize yansıyo gel uzak alalım dedim Anlamadı .Suan aynı bina değil diye seviniyorum şahsen Yani bunada şükür 🤲🏽Dua ediyorum sürekli Belki kaynımın yanına İzmir’e taşınırlar diye 😀😀