gulin-35 Prenseslerinannesii hıc elleme bence gecıcı bı dırumken kalıcı hale getırme alınca hep alınması gerekıyor hepımızde var ama yapamam orayı 😀
Derya199119 Prenseslerinannesii Göbek tüylerinizi alırsanız sürekli tüylenme olur bence almazsanız daha iyi
Meyracukurmaraz Ben sadece göbek çizgisindeklileri alıyorum yanları almıyorum tüy gibi belirsiz onlar dökülür diye düşünüyorum ama göbek çizgimdekiler önceden de vardı şimdi çoğaldı ağdaya alıyorum 33 haftalık hamileyim Bi sorunda olmadı
Babymommy Lazer yapmıştım öncesinde ama çıkıyor şimdi yine az da olsa. Kıl tüye hiç tahammülüm yok valla makineyle alıyorum çıkan her yeri 5 dk da bitiyor zaten
Oznur_08 Prenseslerinannesii bence hiç elleme çünkü zaten gerilip hassaslar yırtılmasın çatlak olmasın diye yağlaman kremlemen lazım tüyler içinde uğraşırsan derin zarar görür
kubratopal35 Prenseslerinannesii valla ilk gebeliğimde bekle bekle dökülmedi hep almaya devam ettim bundada alıyorum agdayla 🤭
Hazeleyes_ Ben aldım tüylü tüylü gezemezdim . göbeğimi seviyorum eşime gösteriyorm filan o şekilde hiç hoş değil. Almıyorm diyenlere çok şaşırtıyorm çünkü benim acayip gözüme battı
Seminn Prenseslerinannesii bende pcos yüzünden erkek tipi kıllanma var hamilelikte göbeğimin altı siyah siyah kıllanmaya başladı önceden de ağdayla alıyordum acımazken göbeğim büyüyünce çok canım yanmaya başladı ama öyle de muayeneye gidemem yani