Kızlar selam biliyorsunuz hamilelik döneminde tüylenme artıyor. Göbeğimin üstündeki tüyler beni rahatsız etmeye başladı. Siz göbek tüylerinizi aldınız mı? Ben ağdayla alırım diye düşünüyordum ama hemşire çekmemen gerekir göbeğini dedi. Neyle almalıyım 🤔