defnes_mom Nehirimmm06 pazartesi kontrole gideceğim tekrar o zaman tam belli olacak ama 16 sında doğuma alacak herhalde doktorum. Araya bayram girdiği için bayramda sancım olursa sıkıntı olabilir sanırım o yüzden bayramdan önce yapmak istiyor
defnes_mom Senaa28- maşallah size de 🧿 bizim doktorumuz gelişimi gayet iyi dedi bence sizinki de çok normal 😍
Kubrah defnes_mom bilmiyorum ki devlet hastanesine gidiyorum bşey diyen olmadı cuma günü tekrar randevum var soracağım heralde bişey söylerler
Ruyasusam Merveorhnoglu Bende sizinle aynıyım 35+3 😊 şuan 36. Haftanın içindeyiz hafta sonu 36 dolacak ve 36 haftaligim diyeceğiz 😍 doldurduğumuz haftayı söylüyoruz 🍀
Kubrah defnes_mom 34. Haftada gitmiştim o zaman baş geliş 2300 kilosu suyu iyi demişti. Ama ben bebeğin her yerini sağda hissediyorum yani başı aşağıda olsa da çıkışta değil gibi sanki değişik 😂
defnes_mom Kubrah hayırlısı neyse o olsun bebislerimiz sağlıklı olsun da normal sezeryan fark etmiyor 🥰
Kubrah defnes_mom eşin önde geldiği için de sezeryan önerdiler size doğal olarak valla bebekler için bizim için sağlıklı olan neyse o olsun şu olsun diye direttiğm bşey yok 😊
Minnakkkk defnes_mom zaten ideal oldugu için isteyerek oldu rabbim verdi cok sukur 😍 ama ilk kızım oyle boyle degil herkes sen bu cocukla nasıl cesaret ettin ikinciye diyor bazen ben de daralıyorum korkularım daha da artıyor 😒
defnes_mom Minnakkkk ben okul öncesi öğretmeniyim ne demek istediğinizi biraz anlıyorum 3 yaş sınıfına da girdim o yaşlarda biraz hiperaktif olabiyorlar her şeyi merak ediyorlar ama bir iki sene sonra geçiyor inşallah biraz durulur bu seneden sonra ☺️
Minnakkkk defnes_mom zaten umudum o yonde 😀 diyorum ya gelen uslu olur bu ıslanır ya da geleni de yoldan cıkartır iki seceneğim var bekleyip gorecegşz 😀😀
Kubrah defnes_mom aynen öyle sağlıkcakla gelsinler inşallah siz özel hastaneye mi gidiyorsunuz devlet mi
defnes_mom Kubrah ben küçük bir ilcedeyim devlet hastanesi kalabalık oluyor diye özeli tercih ettim açıkçası il merkezine gidiyorum doktora da biraz yoruyor araba yolculuğu 1 saat sürüyor bakalım doğumda nasıl olacak 🤭
Kubrah defnes_mom canım sezeryan olursa sorun olmaz uzak olması ama normal doğum bekleseydi belki biraz zor olurdu