defnes_mom Minnakkkk bence 2,5 3 yaş ideal inşallah yaparsınız ikisi birlikte büyüyecek öyle düşünün ☺️
Minnakkkk defnes_mom zaten ideal oldugu için isteyerek oldu rabbim verdi cok sukur 😍 ama ilk kızım oyle boyle degil herkes sen bu cocukla nasıl cesaret ettin ikinciye diyor bazen ben de daralıyorum korkularım daha da artıyor 😒
defnes_mom Nehirimmm06 çok karışık duygular içindeyiz 😂 en çok bebişim nasıl olacak diye merak ediyorum eli yüzü kaşı burnu saç rengi ☺️
Nehirimmm06 defnes_mom bende öyle bazen sonsuza kadar hamile olacakmışım gibi geliyor inanamıyorum hala yaklaştığına :)
defnes_mom [silindi] inşallah hiçbir şey olmaz içinizi ferah tutun 🙏☺️ ben de diyorum gelsin artık da güzelce kokusunu içime çekeyim öpeyim 😍
defnes_mom Nehirimmm06 insan alışıyor bir süre sonra 😂 doğumdan sonra gobegimin gittiğine inanamayacagim gibi 😂
defnes_mom Cdlmeryem doğumu düşündükçe mideme bir şeyler oluyor insan korkuyor tabi 😢 ama inşallah hepimizin hayalindeki gibi bir doğum olur 🙏
Uykucu2307 defnes_mom herşey hazır doğmasını bekliyoruz. Bi an önce doğsa da rahatlasam diyorum. Kokusunu içime çekmek istiyorum 🐣🤗
Cdlmeryem defnes_mom bendeki korku nasıl bakacağım korkusu 😱 doğumdan hic korkmuyorum nedense , simdilik tabi 😅 inşallah güzel doğumlarımız olsun
Nehirimmm06 defnes_mom benimde sezaryen olacak canım makat gelişi doktor 26 sı gibi yaparız dedi ama 12 sinde kesinleşecek senin günü belli mi
defnes_mom Nehirimmm06 pazartesi kontrole gideceğim tekrar o zaman tam belli olacak ama 16 sında doğuma alacak herhalde doktorum. Araya bayram girdiği için bayramda sancım olursa sıkıntı olabilir sanırım o yüzden bayramdan önce yapmak istiyor
defnes_mom Senaa28- maşallah size de 🧿 bizim doktorumuz gelişimi gayet iyi dedi bence sizinki de çok normal 😍