2 li teste gttmiştm bende doktor bana ekranı çevirmedi göstermedi cımbızla laf aldm ağzından yemin ederim insan deli oluyor sanki hergün mü gidiyoruz göster ne olcak ordan ne kalp atışını açttı ne bişey 2 düşük yaptm endişelym dedim iyi dedi geçti ordan çıktım anında op.dr a gttk gördümde bebişim kalp atışını duydum uzun uzun inceledi burun ve ense kalınlıgınada baktı doktorum