Esraali niye ki ya hayret valla. Benim gittiğim hastanede odada iki ekran var, doktor kendine dönük olanla inceleme yapıyor, bir de sedyenin karşısında var duvarda, anne de oradan bakıyor rahat rahat. Bu bakma bakma olayı saçmalığını ilk kez duydum ne oluyormuş bakınca tövbe Allahım