Doga_77 yaaaa hahahahah burda da 119 gün kaldı doğuma diyor da ben çalışıyorum çünkü 32 olunca izne ayirlicamda muhtemelen 7 Eylül gibi gözüküyor Eylül başında istesem doktora desem Eylül başında bana 32 .haftalık izin yazarmi acaba bilemedim ki yada ozmana rapor alırım ayakta full calisiyorum allah yardım etsin gittiği yere kadar artikin ❤