Mel05 dün bağlamaya başladım korse aldım medicalden çok iyi bir şey değil ama en azından dikişlerim biraz toparlanana kadar idare edeceğim. Sonra bayağı sıkanlardan alacağım. Benim ağrım yok fazla sadece uzun süre yatıp ayağa kalkarsam sızlıyor özellikle yürüyüş çok iyi geliyor.