Sevgiarslan olaydan hemen sonrada olablr senin orda kaydın oluyor acilde vs 182 yi arayıp şikayet hattına bağlanın..ben bi kere devlet hastanesinde bir dr u şikayet ettm..emziriyodum ağrıdan geberiyodum emziriyosub sana hiçbişi yapamam dedi sen nası doktorsun ne işe yarıyosun dedim bana çık odadan dedi açtım anlattm naptılar blmyorm ama içim rahatladı en azndan😂