Hafissee Sancılar 100 de çıktı ama açılma 1 cm doktor yatış verdi ama sancıları kaldıramadım cok zordu napcam nasıl dayancam yardımmedin cat muayenesi öldürdü bu defa
AESahin Hafissee bol bol dua ve sabır inslh bi an önce kucağıniza alırsınız dualarım sizinle rabbim yardımcınız olsun inşallah Kalkabiliyorsaniz ayakta karşılayın sancıları burundan 4 sn de nefes alin ağızdan 4 saniyede verin sakince
Yumurcakk Hafissee allah yardımcın olsun bacım ♥️ Bende şimdi seni düşündüm valla ne oldu diye acaba epudural alabilcekmsn
Deletedmom23234 Hafissee Yaaa keşke evde sancılarını çekseydin suyun geldi miii🥺 hiç oturma hep duşa gir, merdivenleri in çık, pilates topu varsa o da çok iyi geliyor açılmaya . Hadi Allah bir avazda kurtarsın inşallah Yaa 🤲🏻 sabaha kalmaz doğurursun inşallah 😍
AESahin Sdacbc yaparken saniyelik işlem anlayana kadar bitiyor bile ama sonrası kötü olsu benim 2 gündür ağrıyor sızlıyor alt tarafım
Minigimm0611 Sdacbc Ay yok ya acıyor diyenlere bakma sen saniyelik işlem zaten benım 20sn anca sürmüştür. ilk parmaklarını sokarken korktum irkildim okadar kasma kendini en önemlisi o.
Sdacbc AESahin zaten genişliyoe herlade ora baya hissedilmiyo diyolar ama çatı muanesi dedikleri elinimi sokuyolar 😩
AESahin Sdacbc işaret ve orta parmağı birleştirip vajinadan içeri sokuyorlar arkaya doğru gerdiriyor kemiklere vuruyor daha sonra parmakları içerde açmaya çalışıyor açılırsa açılma var demek oluyor
Deletedmom23234 Sdacbc Kız yok Allah seni napmasiin korkma bu kadar 😁 2 parmak ile bakıyorlar makata doğru hafifçe bastırıyorlar bu kadarcık🙏🏻afedersin eşinle ilişkiye girdiğinde bile canın daha çok yanıyor 😬
aylul0 Hafissee epidural tercih edin bence, inşallah kolayca bir an önce kavuşursunuz bebişinize, sancılara değil sonundaki güzelliğe odaklanın 🌸
AESahin Sdacbc yok korkmayın ağrılı bı işlem değil yaparken hiç acı olmadı hiç size bakmıyorlar bile benim sonradan ağrılarım oldu ama gitmeden de ağrı vardı tetikledi demek ki zaten doğuma son 10 gun nomral ağrılarım da başlamış olabilir
Deletedmom23234 Sdacbc Tabi canım eğer daha önce vajinal ultrason yapıldıysa sana emin ol ondan daha iyi yani kasma kendini rahat bırak 😘
FasulyeveAnnesi3 Sdacbc Canım o kadar korkulacak bişey değil 2 çocuk annesi ve 3.yüde 6 aylık hamile biri olarak söylüyorum güven bana
Sdacbc Deletedmom23234 aynen canım çok yapıldı rahatlattınız valla bu panikle masıl doğuracaksam ben 😜🤪
FasulyeveAnnesi3 Sdacbc güven güven korkarsan herşey daha dehşet verici gelir sana normal alttan muayne gibi