Alize1 bende ayni haftalardayim o kadar zor geciyorki uykum var surekli yemek desen canim istemiyor piskolojim bozuldu kilo aldigim icin sanirim doktora ğittik hersey yolunda ama benim piskolojim yolunda gitmiyor bir sebep yok ama kendimi aşırı mutsuz depresif hissediyorum allah herkezd biran önce kurtarsin benide başta diğer hamileleride çok zor bir süreç