Iyi geceler herkese. 33+2 deyiz aşırı yorgun halsiz ve bitkin hissediyorum. Kendimi sıkışmış gibi hissediyorum yemek yedigimde bi tabak yemeği zor yiyorum zaten yedigimde de nefes alamıyorum çok zorladı bu hafta beni sizler nasılsınız var mi benim gibi olan. Ilk zamanlar gibi sürekli uyumak istiyorum 🥴😬