FasulyeveAnnesi3 Ne güzel söylediniz, böyle konuşarak insanları üzmekten başka bişey yapmıyorlar, onlar öylesine düşünmeden sormuş olmak için soruyorlar ama karşısında ki kişiye ne gibi etkisi olduğunu bilmiyorlar, empati duyguları sıfır, onların hemen oldu diye herkesi kendileri gibi zannediyorlar, neler yaşadığımızdan haberleri yok kendi içimizde yaşıyoruz bütün duyguları, içim çok acıyo tek duam Allahım tez vakitte bu duyguyu herkese tattırsın kimse mahrum kalmasın 🤲🏻