Merhaba arkadaşlar, konu başlığında yazdığım gibi tek tüp olup hamile kalanlar yardımcı olabilir mi 🤲🏻 Nisan ayında dış gebelik yaşadığım için sol tüpüm alındı, vurulan iğneninde üzerinden 3 ay geçmiş olacak daha fazla beklemek istemiyoruz, Allah nasip ederse ilk defa deneme yapacağız, fikirleriniz, tecrübeleriniz benim için çok değerli, çok korkuyorum hiç çocuğum olmazsa diye, bide tekrar dış gebelik yaşama riski iyice ürkütüyor beni 😭