Arse birazcık araştırsanız sizde aynı yorumu her yerde görebilirdiniz. Ama sanıyorum ki siz ilaçların prospektüsünü bile okumayanlardansınız! Yan etkilerini bilmemek için. içiniz öyle rahat ediyor demek ki, öyleyse ilaç ismi gördüğünüz konu başlığınıda açmamanızı öneriyorum!