Arse birincisi özellikle size sormuş olduğum bir soru değil üzerinize alınıp cevap yazmasaydınız keşke. İkincisi sizin hiç ilaçların yararı olduğu kadar zararı olduğunuda duymadığınızı düşünüyorum! Üçüncüsü kullananlardaki etkilerini merak ettiğim için sordum, yoksa içip içmeyeceğime ben dışında kimse karar veremez!