Yazg16 Emecc0709 maşallah biz 30 haftayız çok uzun zamndır boxs torbası gibiyim artık eşim vurunca canı acıcsk diye korkuyo 😂
Esmaa-ess Emecc0709 bende 19.haftada hissettim şuan 22+1 henüz dışardan hissedilmiyor ağır biraz oğluşum
Melike_Alp Emecc0709 18 inci haftamda hissetmeye basladim suan 36 haftaligiz icerisi lunapark gibi oynuyor oğluşum 👶💙
Eccem12 muallimehanimmom5 benimde aynı sekile 17 de ilk pıtırtıları hissettim şu an 19 dayız çok güzel bir duygu :))
AnayimBenAna_ İlk 15+ 6 da hissetmeye başladım dışardan belli oluyordu minik minik şimdi maşallah içerde çalkalanıyor :)
2baby1moms oyku27 bende karıncalanma hissediyodum erken hareket etmeye başlıyo Bazı bebekler olabilir
Minicigim01 oyku27 ben 10 . Haftada pıtpıtlarını hissetmeye başladım 13. Haftadan sonra içimde dalgalanmaya başladı 16. Haftadayım az daha kuvvetli olsa dışarıdan belli olacak 2. Gebeliğim ve kıza benziyor dedi doktor
umutttttt Deletedmom23234 maşallah 🧿 peki dışardan hissettiğinizde temaslı şekilde mi oluyo yoksa hava şeklimde öi ? Soruyu dığru mu sordum onu da anlamadım 😂
Deletedmom23234 umutttttt Hahaha ben anladım soruyu 😁 bildiğin çıkacakmış gibi duruyor elime tepik atiyo😁
2baby1moms Rumeysa_nur Normaldir zaten doktorların bir kısmı 20. Haftadan önce hissedemezsiniz diyolar
Miniikanne Emecc0709 20 haftadan sonra cok daha netlesır canom hele 30 dan sonra dızı yada ayagını ıterek kaydırdıgında ben gıdıklamıyorum o zamanlr cok daah eglencelı ve guzel bı haş alıyo rabbım saglıkla sanada yasatsın ınsallah😇🥰😘
umutttttt Deletedmom23234 benim göbeğim arada atıyo ama bildiğin hava gibi derim avaba bu bebek hareketi mi 😃
2801 umutttttt baloncuk gibiyse evet bebek hareketi ben de 15. Haftamdan itibaren o şekilde hissettim su an 26 yım tekmelere dönüştü
imgeeftelya Papatyaa38 20.haftalarda net hissedersin hatta 30 larda seni uyutmaz 😂 merak etme yani bende geç hissetmiştim herkesin aynı haftada olmuyor bide ilk gebelikse normal hissetmemen endişe etme☘️
Oykum_pinar38 Emecc0709 19 da hissettim ilk kızımda bu gebeliğimde ise 22 de hissettim halbuki ikinci gebelikte erken hissedilir derler 🙄🙄 şimdi 31+4 olduk koca koca dalgalanmalar var derin uykudan uyandırıyor resmen 😂😂
imgeeftelya Rumeysa_nur çok normal hatta hiç hissetmemiş bile olabilirsin ☘️20 den sonra çok net hissedersin 🙈 ben artık az dursa da uyusam diyorum 🐥32 haftalığız