Arkadaşlar merhaba kızım için günlerdir bone ve bandana arayışındayken bugün instagramdan “toptan.bandana” sayfasına denk geldim. bebeğim için bandana siparişi vermek için saatlerce uğraştım güzel güzel renkleri seçtim gönderdim onay aldım ve ödememi yaptım. Ancak hevesimi kuracağımda bıraktılar. Saatler sonra onay verdikleri halde elinde istediğim renklerin kalmadığı söylendi ve istediğim renklerin aksine hiç seçmediğim renklerden seçmem gerektiği için zorlandım. paramı iade edin iptal etmek istiyorum diyorum onu da yapmıyor aksine kafalarına göre renk yollayabileceklerini yada engel basabileceklerini söylüyorlar.
Sizlerden ricam bu zorbalığa karşı “toptan.bandana” adlı sayfayı şikayet edebilir misiniz? Benim gibi başkaları da dolandırılmasın. Şu hamile halimle hevesim kursağımda bırakıldığı yetmiyormuş gibi bir de alaycı bir üsluba maruz kaldım, resmen sinirlerim tavan yaptı 😔