Happyturuncu Nazzprlkci 3 kez kan aldılar 75 mg yapıldı bana ilk gidiyorsun aç karna kan alıyorlar Sonra şekerli suyu içiyorsun 1 sa bekleyip tekrar kan alıyorlar aradan 1 sa daha geçiyor son kez kan alıyorlar
ipek_94 Nazzprlkci bende çok korkarak gittim ama hiiiiç midem bulanmadı. Sabah gittim 9 da içtim 10 da kan verdim 1 saat öyle telefondan video falan izledim çabuk geçti sadece çok acıktım eve gidip koşa koşa kahvaltı yaptım 😀
Deniz59 Nazzprlkci valla doktor bana 24. Haftada şeker yüklemesi yapcaz dedi sen al falan demedi hastanenin ordan eczanede yok zaten acaba hastanemi verecek 🧐
gulin-35 Nazzprlkci bı ıcecek ıcılecek alt tarafı gazoz gıbı olanlarıda var neyınden korkuyorlarmıs anlamıyorum bu kafar da abartmayalım ya 😀🤷🏻♀️