Ay bu ne bu ara herkes mi aynı ben suçu yediğim dondurmaya ve duş alıp dışarı çıkmama atmıştım ama salgın var galiba 3 gündür ben de perişandm bugün yeni yeni gözüm açıldı biraz inanılmaz bi baş ağrısı vardı bişey de içemiyorum korkumdan çektim resmen valla 1 kilo vermişim 😄 bugün biraz ateşim düştü baş ağrım azaldı da yataktan çıkabildim tabi hala burnum bi akıyor bi tıkanıyor😄hepimize geçmiş olsun 😊