tugbao ben bir bardak suya bir kapak sirke bir tatlı kaşığı tuz atıp karıştırdım ve sinüslerime çektim, yani burnunuza çekip burnunuzu kapatın sonra başınızı sağa eğip 10 sn bekleyin sonra sola eğip 10 sn bekleyin. İlk seferde 3-4 kere yaptım sonra günde 2 defa yaptım. 2 - 3 gün sonunda hiçbişey kalmamıstı. Çok can yakıyor ama nefes alamamaktan kötü değildir. Sonra bana dua edersin. :)