Gizemmerve13 Ayy nefret ediyorum şu yalancı sancı mıdır nedir zaten ilk hamileliğim hiç birşeyi ayırt edemiyorum bide sancı nın yalancısıyla uğraşıyorum 🙄
aselnannesi minikturta hiç bilmiyorum ki ilk hamileliğimin benimki de ama o yalanci sancı kadar pis bişey görmedim sanki baştan aşağı karnım gaz dolu da yapamiyormusum gibi kalksan kalkamiyorsun yatsan yatamiyorsun allah herkese kolaylik versin
minikturta Gizemmerve13 ben bugün kontrole gittim daha doğum sancin yok yalancıdır o dedi halbuki ben gerçek sanmistim 😂😂😂
minikturta Seda_selim dun doktora gittim ne olir ne olmaz diye ama hiçbişey çıkmadı doğum sancin yok daha dedi😀
Edahmm minikturta bende bugün aynı soruyu doktora sordum son 19 günüm kaldı dedim sancı olursa nasıl anlıcam yada suyum gelene kadar gelmiyim mi napıyım dedim dediki o sana hissettirir duramıcak kıvama geliceksin sanki büyük abdestin bastıyo ama yok öyle olucak dedi
Seda_selim minikturta Anladım canım benim kide doğum kanalına girmiş bakalım hayırlısıyla beklemedeyiz
Seda_selim minikturta Ya normalde 30. Hafta da beri normal.dogum pozisyonundaydı bugün de kontrolüm var di doktorum dedi kanala girmiş dedi nst sancim çıkmadı bugün ama