Aylinsemih _sena_ jimerde fatma nuray hanım var ilk günden beri ona gidiyrkum alanında çok iyi bir doktor tavsiye ederim
sevilll89 Özlem başak ustunyurt Nisan da dogum yaptım muayene 300 doğum da çekirge dorukta oldu 5500 verdik kendi muayenehanesi var doruğa yakın
Ozlemvardar FSM de Dr Ahmet Yılmaz İkinci kez anne olucam iyi ki tanıdım iyi ki karşıma çıktı Çok memnunum tavsiye ederim 👏
yildizz13 _sena_ ben Jimer hastanesi Suat Hazer e gidiyorum. Kardeşim de Çekirge doruk da Hatice Taşlı hanıma gitmişti. İki doktordan da çok memnunuz 🙂
Gmze17 Benim de ilk gebeliğim Deniz Güleryüz’e gidiyorum muayene 400 doğum için 8-9 bin dedi doktorumdan çok memnunum ama fiyatlar pahalı maalesef