_sena_ esentepe hastanesi neşe solak korkmazer. İlk doğumu onunla yaptım bu gebeliktede ona gidiyorum. Ben memnunum, samimi sakindir, ne sorsan cevap verir, asla germez insanı. Benim normalden sezaryene dönmek zorunda kaldı tam açılmayla sezaryene girdim çok sıkıntılı bir doğumdu ne 2 gece istirahatte ne sonrasında operasyonel bir problem yaşamadım. 2 gece boyunca gecede 5-6 kez aramış ebeler söyledi durumumu sormak için. Yani tavsiye ederim, muayenesi 210 lira doğum 3500.