Tubis2021 Deletedmom9823 kesinlikle söyle ya da en azından kendin bir tahlil yaptır ben şimdi ilaç alıyorum ama düzelmezse iğne yapacaklarını söylediler
Deletedmom9823 Tubis2021 ne tahlili canım ? Ben bi 12. Haftada yaptırdm tahlil ozaman bişey çıkmadı kan fln vermiştim bide geçen gebelik şekerime bakarken açlık tokluk kanı aldılar
Tubis2021 Deletedmom9823 kan tahlili canım normalde bende de istemediler ama sağlık ocağından arayıp bi bakalım dediler o şekilde çıktı. İstersen doktorundan rica edebilirsin bi bakar ona göre gerekli görürse ilaç verir belki genel durumun iyi olduğu için başlamamıştır ondan dedim
midekoruyucu Deletedmom9823 ahhahaha 😂😂😂 kıııızzz ne iyi yapmışsın 😂😂😂😂😂 hesap değiştirmeseydin geçenlerde yine post açmıştı adminler, orda isim değişikliği isteseydin keşke 🙈
Redpepper Regenesis max, d vitamini, kan ilacı ve magnezyum kullanıyorum. Orzax ocean Magnezyumdan memnunum. Doktorum sodadaki magnezyumun yeterli olmadığınj söylüyor
Deletedmom23234 Deletedmom9823 Valla canım benim hamileliğin ne durumda bilmiyorum o yüzden pek yorum yapamam doktorun kullan sürekli dedi mi 😌
Deletedmom9823 Deletedmom23234 doktorum vermiyodu ben yazmıcak mısınız deyince hadi yazaym dedi😀bende o öyle dedi diye ilk başlarda ara ara kullandm snra bıraktım maden suyuyla dengelerim dedim😀
Deletedmom23234 Deletedmom9823 😂😂 he tamam o zaman ağrın olursa iç bende öyle istemiştim 🤭 onun dışında dediğin gibi maden suyu da çok iyi geliyor ama benim midemi yaktığı için mecbur ağrım olduğunda magnezyum içiyorum 🥴
Deletedmom9823 Deletedmom23234 burda biri bana magnormda çok şeker var demişti oyüzden ben maden suyuna geçiş yapmıştım direk😀 zaten bütün gün tatlı yiyyorum
Deletedmom23234 Deletedmom9823 Ahahah afiyet bal şeker olsun ama gebelik şekeri olmasın aman dikkat 😁