nazzzzzzz yeni evliyim 1 bucuk senelik ilk evlendigimde bebek düşğnmüyorduk ve evlendikten iki ay sonra grip gibi olmustm doktora gittigimizde ilaç vermeden beta testi yapmak istedi ve sonuçm 50 den düşük çıktı ama doktor bana yarında test yapılsın ilaç alma dedi ben şaşırmıştım üstüne yola çıkacaktık bende test yaptırmadım gidecegim yerde yaptırm diye 3 4 gün sonra adet kanamasındsn çok çok agrılı şekilde söktüm ve doktora gittik doktor hamile olmadıgımı kimyasal gebelik oldugunu vücudun söktügünğ söylemisti ben tabi şok oldum nasıl oldu felan diye degeri söyledim doktorum örnek vererek anlattı bana biz doktorlar 50 degerini görünce nişanlanmıs deriz yani döllenme olmus sonra ki artısa bakarak ve keseyi görene kadar net konusmayız keseyi görünce artık evlenmiş deriz düzenli artış varsa ve 1000 lerdeyse zaten kesede ilerleyen günde gözükür seninki saglıksız gebelik demisti ben bunu anlatmamın nedeni orda olumsuz konuşmak degil ben hemşire olarak bu kadar bilmiyordum başıma gelince ögrendim ve herkes burda 5 ve yukarısı ise hamilesin demesine ithafen yazdım yani ne olırsa olsun iyi kötü kimseyi yanlıs bilgi vermemek için dogrusunun artısı takip edip doktora gözükmesi gerektigini çünkü 13 degerine hamilesin kesin demek çok yanlıs doktorlar bile asla demiyor belli evrenin olmasını bekliyor inşallah düzenli artar ve kese gözükür eminin erken test yapmıstır yada geç döllenmedir umarım başıma geldigi için burda kesin hamilesin yazan yada hamile değilsin yazan arkadasları uyarmak amacı ile söyledim utrasonda kese gözükmedikten sonra ve doktor bilgi vermedikten sonra bizim burda kesin hamilesin yada degilsin dememiz yanlıs olur