Astadavistabeybi canım referans degerleri var hamile denilebilmesi içim en az 50 şöyle anlatmıştı doktorum 50 olunca nişaniçin yol almış 100 olunca nişanlanmış binlerde olup kese gözükünce evlenmiş diye anlatmıstı başıma geldi çünkü benim ilk degerim 23 tü ve hamile degildim 1 hafta sonra sökmüştüm doktorumda bana bu şekilde anlattı ayrıca youtube den diger doktorlarda aynısını diyor bu arada bende hemşireyim hemşire olduğum halde yinede en detaya kadar araştırdım kese gözükmeden düzenli artış olmadan 13 degerine hamile diyip yada degilsin demek yanlıs