cileklisut63 kız Bi dur Bi sakin ol ne okudum diye Bi durdum düşündüm yeminle ya 😂😂 benimde 8 günüm kaldı bakalım ne zaman gelecek bebeişler. Ama bence sen ağdanı falan yap yada neyle temizleneceksen işte hep hazırlıklı ol. Ama jilet gibi birşey kullanacaksın son anda da rahatlamak için duşa girince helledersin. Bence tüğ dökücü kullanma pek önermiyorlar çünkü kokusu falan da kalıyor ya hem bebek tam gelmeye hazırlanıyor dışarıya çok yakın o krem bebeğe geçer falan enfeksiyon kapmasın sonuçta kimyasal birşey beni tahriş ediyor açıkcası mesela. Ada çayı içiyorum bende doğumu tetikler belki diye sabırlar tükendi çünkü 🥰😁🙊