aşırı gerginim son 10 günüm kaldı ilk gebeliğim tecrübesizim doktorum güne bakma her an gelebilir hazırlıklı ol dedi önce sancımı geliyo su mu geliyo pat diyemi geliyo ikisi bi andamı geliyo biraz fikif verseniz ağdaya cesaret edemedim tüy dökücü aldım tam son dakkada yapabilirmiyim görümcem gözümü korkuttu o sancıyla tüy dökücüyle filan uğraşamazsın diye direkmi hastaneye gidiyim yoksa sancımı evdemi çekiyim off çok gerildim 2-3 gündür 😂😂😂😬