Umudayolculuk36 son 1 haftada çok yolculuk yaptım o yüzden olabileceğini söyledi doktor baya şiş ayakkabı giyemiyorum tuzlu yeme dedi ayakları yüksekte tutmak gerektiğini söyledi bide sıcak havalarda ödem daha çok oluyormuş bol su tavsiye etti inşallah hep böyle olmaz